30 Nisan 2010 Cuma

SAÇLARDA KARNAVAL 2

Söylemiştim, saçlarıma bir şeyler takmayı seviyorum. Bu sene herkesin olduğu gibi benim de favorim taçlar. Hele şu insanın saçına yapışmış gibi duran tüylü taçları ilk gördüğümde çok sevmiştim ama almaya fırsat buluncaya kadar öyle çok gördüm ki heryerde, hevesim geçti. Ben de kendi taçlarımı kendim tasarlamayı tercih ettim.




Bir kere başlayınca ardı geliyor, çeşit çeşit taçlar çıktı ortaya, ihtiyacım olandan da çok... Taçlarımdan  bazılarını sizinle paylaşmak istedim.



Siyah deri üzerine boncuk,taş,tül, tüy... Allah ne verdiyse!


Saten ve taftadan kocaman güller, tomurcukları rugan deriden.


Mickey Mouse'un sevgilisi Minnie'nin tarzı, sevimli değil mi?


Satenden yapraklar ve boncuklar.

Herbirinin farklı bir havası oldu ama bana sorarsanız minik şapkalarım daha cici oldular. Bu arada minik şapkalarımla ilgili yorum yapan pek çok dostum, özellikle Özgül'üm, şapkalarımı taç olarak tasarlarsam daha kullanışlı olacağı görüşündeler. 


Haklılar ancak ben şapkalarımı broş olarak da kullanabilirim diye düşündüm. Arkasına bir iğne takıp bir ceketin göğsünde şık bir broş, hatta kumaş bir çantada aksesuar bile olabilirler bence. İstenildiği zaman bir çembere iliştirilip taç da olabilirler elbet. 


Yorumlarını benden esirgemeyen, yaptıklarımı üzerinde yazmaya değer bulan herkese teşekkürler... 

3 yorum:

Unknown dedi ki...

CIGDEMIM SLM,
3.FOTODAKILER COK BEGENDIM,BENDE SARDIM BU TAC OLAYINA BU SENE,HOSUMA GIDIYOR KAFAMA KOCA CICEKLI TACLAR TAKMAK :))

ELINE SAGLIK

OPUYORUM KOCAMAN

Cocukla Cocuk dedi ki...

sana da yakışıyor yapmaya da takmaya da devam etmelisin, Allah ne verdiyse tabirine bayıldım...en favorim de o taç oldu zaten:))

REENKARNE KADIN dedi ki...

çok yaratıcı,çok farklı harika tasarımlar..elinize sağlık