1 Nisan 2010 Perşembe

İYİ Kİ DOĞDUN CANIM KIZIM

Daha önce de bahsettiğim gibi ben annemim ilk çocuğu ve tek kızıyım.Henüz onsekiz yaşındayken beni kucağına alan annemle yıllar boyu abla kardeş sandı insanlar bizi. Bu yanılgıda annemin çok gençken bana sahip olmasının yanında eşsiz güzelliğinin de payı var tabi.
Genç kızlık yıllarımda annem sık sık kız evladı hemen büyüyor anneyi de yaşlandırıyor diye yakınırdı. Bu yakınmalardan olsa gerek ilk hamileliğimde hep oğlum olsun istedim, şükürler olsun Allah'ım bana hayal edebileceğimden de şahane bir erkek evlat verdi.
Ama ne yalan söyleyeyim hep bir de kızım olsun istedim. Pembelerle süsleyebileceğim, birlikte kuaföre gidip, alışveriş yapabileceğim, annemle benim aramdaki gibi bir aşk yaşayabileceğim şeker bir kız.
O kadar içten istemişim ki Yüce Rabbim kız evladını da nasip etti bana.
Canım kızım bu ay iki yaşını tamamladı.Bu sene onun için külkedisi temalı bir pasta yaptım. Ailecek kutladık doğumgünümüzü, pastam da herkesten geçer not aldı. Kızım da pastanın heryerini parmaklayarak beğenisini belirtti.
İyi ki doğdun canım kızım, birlikte daha nice yıllara!

Hiç yorum yok: