4 Nisan 2010 Pazar

KİŞİLİKLİ ELBİSELER


Doğumlarla aldığım kilolarım başımın belası. Kızım iki yaşına ulaştı ama ben henüz hiç kilo veremedim. Aslında pek uğraştığım da söylenemez. Dikiş dikmeye başladığımdan beri alışveriş sorunum olmadığı için biraz kendimi salıveriyorum galiba.Giyecek birşeyler bulamasam belki de kilo vermek için daha çok çaba sarfederim.

Tabi dikiş dikiyorum diye de her modeli kendime dikemiyorum, her rengi yada her deseni kullanamıyorum. Kilolarım benim için fazlasıyla kısıtlayıcı oluyor.Genelde koyu, tek renk, fazla ayrıntısı olmayan modeller tercih ediyorum, tabi ki bu elbiseler de sade ve sıradan oluyor. Elbiselerime bir kişilik kazandırmak ve onları sıradan olmaktan kurtarmak için değişik bölgelerini işlemeyi tercih ediyorum. Yukarıdaki elbiseler bunlardan bazıları.

Sizler de giymekten sıkıldığınız veya fazla sade bulduğunuz elbiselerinizi bu şekilde renklendirebilirsiniz. Nasıl, sizce de güzel olmamışlar mı?

1 yorum:

ihsan dedi ki...

Bu performansla ilerde çok ünlü bir modacı olucaksın sen yaaaa:)