5 Nisan 2010 Pazartesi

DOĞUM ODASINDA ŞENLİK VAR!

Hastanedeki odamız için de pekçok şey hazırladım. Çikolata ikramı için klasik bir sepet yerine ahşap bir tepsiyi tülle kapladım. Tepsinin ortasına küçük bir kutu içinde süslü çubuklar yerleştirdik ve şekerlerimizi bu kutunun etrafına dizdik.

Hoşgeldin yazısı, bebek arabası kapı süsü, leylek kapı süsü, ayın üzerinde oturan bebek kapı süsü... Hepsini ben yaptım.

Odadaki bebek sepeti için iki kat tülden bir etek hazırladım.

Dantelden dikilmiş altın yastığımız da bebek sepetini süsledi.

Ziyaretçilerimiz için bir açık büfe hazırlamıştık.Açık büfe için daha önce anlattığım çikolatalı kurabiyeler ve pembe kremalı cupcakeleri ben yapmıştım. Annanne ve babannemiz de pasta ve çörekleriyle katkıda bulundular.

Günlerce hazırlık yapmıştım ama hepsine değmişti. Doğum odamız çok şık olmuştu ve zahmet edip bizi ziyarete gelen misafirlerimizi istediğimiz gibi ağırlayabilmiştik.