16 Nisan 2010 Cuma

BONCUKLAR HERYERDE


Elimde değil, incik, boncuk çok seviyorum. Hayatımdaki herşey şıkır şıkır olsun mümkünse. Pembe lalelerim için pembe bir vazoya ihtiyacım olunca aklıma geldi bardaktan vazo yapmak. Zaman zaman coca-cola nın promosyon olarak verdiği silindir uzun bardağı, yüzeyine ipe dizilmiş boncuklar yapıştırarak kapladım. İçine yerleştirdiğim laleleri siyah tül, pembe kalpler ve kelebeklerle zenginleştirince çok hoş bir aksesuar oldu. Baktım boncukla kaplama güzel sonuç veriyor, bir ara bir akaryakıt firmasının dağıttığı ve sadece iki tane olduğu için kullanamadığım kadehlerimin de üzerine iki sıra boncuk yapıştırdım. Kadehlerin içine de tül ve boncuk koyarak peçetelik olarak kullandım. Klasik peçeteliklerden daha şık değil mi? Üstelik içinden konukların peçete alması da oldukça kolay.

Hiç yorum yok: