15 Nisan 2010 Perşembe

DİLEK AĞACI

Bir İstanbul gezimiz sırasında pembe ve mor çiçek ve taşlarla süslenmiş dallar görmüştüm bir mağazada. Tam da benim evimin antresine göreydi. Almak isteyince sadece dekorasyon amaçlı olduğunu söyledilerse de benim ısrarlarıma dayanamadılar ve ben yaklaşık birbuçuk metre boyundaki dalları sırtlayıp uçakla evime kadar getirdim ve tam da hayal ettiğim köşeye yerleştirdim, hala da zevkle kullanıyorum. Dalları yakından izleyince farkettimki aslında yapımı gayet basitti. Bir süre sonra canım annem yeni bir eve taşınınca onun için kendi ellerimle bu dallardan yapmaya karar verdim. Çiçekçiden aldığım ham ağaç dallarını gümüş gri spreyle boyayıp, dalların üzerine mor, beyaz, pembe taşlar ve çiçekler, gümüş gri toplar, minik kelebekler ve yılbaşı çanları yerleştirdim.



Sonuçta ortaya yukarıda gördüğünüz aranjman çıktı. Görüntüsü bana dallarına dilekler bağlanan  bir ağacı hatırlattığı için adı dilek ağacı oldu.

Daha sonra bir dilek ağacı da kızımın odası için hazırladım ve bu sefer dalları fıstık yeşile boyayıp, üzerine pembe çiçekler, inciler, pembe ve yeşil tonlarında aldığım pek çok tokayı bağladım. Kurbağalar, kelebekler, kediler pekçok çeşit tokalar öyle şık durduki dallarda ... Kızımın odası için çok hoş bir aksesuar oldu.



Sizce de çok şirin görünmüyor mu?

Hiç yorum yok: