20 Nisan 2010 Salı

SERPİL TEYZEMİZİN GÜLLERİ

Yaklaşık beş yıldır evimiz Serpil Teyzemize emanet. Hangi dolap ne zaman temizlenecek, hangi perdenin yıkanma zamanı gelmiş, dolapta ne bitmiş, marketten ne alınacak, hepsi ondan sorulur. Sağolsun benim yükümü hafifletmek için elinden geleni yapar. Elinden de hep güzel şeyler gelir. Temizliğinin, titizliğinin yanısıra çok iyi bir aşçıdır, parmağını neye batırsa lezzetli olur. Hele bir yağ mantısı yapar, parmaklarınızı yersiniz. Sağolsun nazımıza da oynar, canımız ne istese üşenmez geçer başına ama kendine göre planı programı vardır. Evin işlerini asla aksatmaz, zamansız isteklerimizi, 'aa bugün sırası değil, oylamayın beni' diyerek reddeder. Evimiz bir yana, ailelerimizden sonra çocuklarımızı, canımızı tereddütsüz emanet ettiğimiz kişidir o. Ablamız, oyun arkadaşımız, teyzemiz, elimiz kolumuz, gözümüz kulağımızdır.

Aynı zamanda benim fikir danışmanımdır, yaptığım herşeyi önce ona gösteririm, ondan fikir alırım. Olumlu, olumsuz eleştirileriyle yardımcı olur bana. Geçenlerde diktiğim bir gömleğin yakasına saten gül yapmak isteyip te beceremeyince, bana kurdelelerle gül yapmayı öğretti. Meğer bu gülleri yemenilerin etrafını süslemek için kullanıyormuş ve bunca zamandır bahsetmemiş bana.Tabi hemen getirmesini istedim örneklerini.

O yemenileri görünce aklıma bu minik güllerin bu aralar hepimizin sıkça kullandığı fularlara çok yakışacağı geldi. Serpil Teyzemiz benim seçtiğim yemenilere gülleri daha saçaklı bırakarak iğne oyasıyla işledi ve ortaya çok şık, hem otantik, hem modern, fularlar çıktı.


Ben zevkle kullancağım fularlarımı. Beğenen varsa Serpil Teyzemiz sipariş alıyor, bilginize.

Hiç yorum yok: