27 Nisan 2010 Salı

HEPİMİZİ LEYLEKLER GETİRDİ!


Sanırım aramızda seni leylekler getirdi denmemiş kimse yoktur. Leyleklerle doğum arasında herzaman sempatik bir bağ olmuştur.Leyleğin gagasının ucunda sallanan kundakta bir bebek!
Kızımın doğum odası için süsler hazırlarken pembe bir leylek yapma fikri çok sevimli geldi bana. Leyleği kalın bir kartonun üzerine çizip iki ayrı leylek kestim. Kalın olması için iki kartonun arasına strafor koyup bantladım. bantlanmış leyleklere pofuduk bir görüntü vermek için üzerini elyafla sardım. Leyleğin kanadını ayrı bir parça olarak bedeniyle aynı şekilde yapıp sonradan üzerine ekledim. elyaflanmış kartonları pembe kumaşla kapladım. gagası için iki çubuğu gaga açısı oluşturacak şekilde bantlayıp üzerini kurdeleyle sardım.
ayakları içinse pipetleri saten kurdeleyle kapladım. Pipetlerin kıvrımlı kısımları ayaklar oldu. Ayakları belirginleştirmek için tüy yapıştırdım. Gerisi kolaydı, leyleği boncuklarla, incilerle süsledim. Ağzında taşıyacağı bebek için mendil büyüklüğünde bir battaniye kestim ve kurdelelerle, boncuklarla süsüledim. Hazır aldığım bebeği battaniyesine yerleştirip leyleğin gagasına iliştirince leyleğimiz kapımızı süslemeye hazırdı.

Alışılmışın dışında, esprili bir kapı süsü oldu. tüller ve kurdeleler yardımıyla daha da şık bir görüntü elde ettik.
Leyleğimiz hala kızımın odasını süslemeye devam ediyor.

7 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

bu leylek bana da bir bebiş getirse iyi olur:)) kendisi de kalsın ama:))

befece dedi ki...

Aaaaa, bu kadın doymamış çocuğa. Ama sana da senin gibi şeker bir kız yakışır. Doğur be güzelim, leylek sana feda olsun:)

Unknown dedi ki...

cigdemim,bu fikir hosuma gitti..
yaratici olmus cok..
leylek goruntusu de gayet basarili..

ellerine saglik

SARI MELEK dedi ki...

harikasınız:) çok beğendim. sürekli bir çeleng alır veya yaparız çocuk odasının kapısına ama bu farklı ve esprili olmuş. yakında bebeği olacak bir arkadaşım var. bundan ona yapmak istedim şimdi:) değişik bir hediye olur:) çok teşekkürler fikir için. ellerinize sağlık. kızınız da sağlıkla büyüsün inşallah. çolukla çocuğa katılıyorum. bana da bi bebiş getirse hiç fena olmaz. gerçi getiriyordu bir tane ama yolda ağzından düşürdü:( bu sefer daha sağlam tutsun lütfen...

Banuca dedi ki...

Çok cici, çok şeker, çok ta başarılı bir tasarım ve uygulama, tebrikleeeeer....

Unknown dedi ki...

çok ama çok harika bir fikir! özellikle iki karton arasına strafor kullanmak muhteşem! blogumda sizden bahsedeceğim! harikasınız!

Adsız dedi ki...

When will you post again ? Been looking forward to this !