12 Nisan 2010 Pazartesi

SAÇLARDA KARNAVAL




Kızıma orjinal bir toka ararken gözüme çarptı; çok şık minicik şapkalar. Tüylü, dantelli, taşlı minik şapkalar birer tokaydı. Mağazadaki tokaların hepsi aynı malzemelerle yapılmıştı, sadece üç farklı rengi vardı. O an aklıma şapkaların çok farklı şekillerde süslenebileceği geldi ve bir dolu resim canlandı gözümün önünde. Tabi hemen kendi şapkalarımı yapmaya koyuldum.
İlk iş şapka olabilecek bir daire ve üzerine konacak daha küçük bir yuvarlak bulmaktı. Üstteki yuvarlağı hemen buldum:pet şişe kapağı. Alttaki daireyi bulmaksa pek de kolay olmadı. Kırılmamalı, ezilmemeli, kıvrılmamalı, katlanmamalı, pürüzsüz ve kusursuz bir daire olmalı. Bulabildiğim en iyi fikir kavanoz kapağıydı, o da tam olarak içime sinmedi ama şimdilik başka bir alternatif bulamadım.
Kapakları elastik yani lycralı kumaşla kaplayıp yapıştırdım ve üzerlerini içimden geldiği gibi süsledim.
Kimisi kokoş oldu, kimisi çılgın...
Aslında bu şapkaların altına bir iğne iliştirilirse broş olarak da kullanılabilirler yada bir çembere iliştirilip te taç olarak da kullanılabilirler.
Sanırım farkettiniz, saçlarıma birşeyler takmayı seviyorum:)

5 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Oyle guzeller ki baktım durdum ama hangisini daha çok beğendiğime karar veremedim:)) Sana da çok yakışmıştı ayrıca belirteyim:)

gülsah tekden üstündağ dedi ki...

cok ama cook güzel olmuslar:)
yeni tasarımlarını merakla bekliyorum:)

Adsız dedi ki...

canım bu tokalar müthiş geçenlerde tokacıda bunun tacını gördüm kızıma tokasına diye baktım göremedim. çok güzel olmuş.ece su güle güle kullansın tabi saçında durdurursa! :)

Unknown dedi ki...

tokalar super omus,bence bunlarin tac formunda olanini da denemelesin..

Unknown dedi ki...

Merhaba bende bu tokaları pazarda 2tl ye gördüm insanın kendisinin yapması başka tabi.Ellerinize sağlık...