27 Mayıs 2010 Perşembe

OMUZLARA DİKKAT 2 - APOLETLER




Tamam geçen seneden beri omuzlarımızda kimi pullu, işlemeli, kimi metalli, zımbalı, zincirli pek çok süsleme var. Ama askeri apoletler Micheal Jakson'ın ölümüyle dahil olmadımı kıyafetlerimize. Daha önce de varlardı da dikkatimi o zaman mı çektiler bilmem.

Mağlum kör ölür badem gözlü olur, ölünce bir farklı oldu gözümde bu adam. Benim yaşlarımdaki herkes için gençliğinde önemli bir yeri olduğu kuşkusuz, ama ne yalan söyleyeyim hakkındaki onca dedikodu, aslını inkar eden beyazlaşma çabası, operasyonlarla ucubeye dönüşen suratı, iyice soğutmuştu beni Micheal Jackson'dan. Ama ölümünü duyunca sarsıldım doğrusu. Ardından yapılan onca programla da hatırladım ki, kıyafetlerimizden, dans edişimize pek çok etkisi olmuş hayatımızda.



Her neyse biz gelelim apoletlere. Gülşah'cığımın isteğiyle benim elimden çıkan apoletler.Apoletler sanırım en çok blazer ceketlere yakışıyor.Belki Napolyon tarzı askeri yelek ve ceketlerde de hoş durabilir.

İlk apoleti yapmak biraz uzun sürdü, bir türlü içime sinen görüntüyü yakalayamayıp, defalarca işleyip söktüm ama arkası kolay geldi.

Buyurun bir de siz göz atın.

Gülşah'cığım hangisini beğenirsen senin. Güle güle kullan.

3 yorum:

asosh dedi ki...

apoletleri ben hiç kullanamıyorum ama bunlar çok şık olmuş canım eline sağlık

Cocukla Cocuk dedi ki...

hepsi birbirinden guzeller ne kadar ugrasmıssın..kalıp olarak ne kullandıgını cözemedim vatka da kullanılabilir değil mi hatta s.tye.n sungeri bile gordum:))

gülsah tekden üstündağ dedi ki...

Çiğdem ablacıgım her birinin ayrı ayrı güzelliğini geçtim maneviyatı var:):) sen benim için ugrasmısın emek vermişin:):)
ki dedigim gibi hepside birbirinden güzel.karar bile veremedim simdi:D

ellerine yüreğine emeğine sağlık:)cook tesekkür ederim...