31 Mayıs 2010 Pazartesi

KIZIMIN KOKOŞ ŞAPKASI


Evet, sonunda yaz geldi. Her ne kadar sıcaktan çok hoşlanmasam da yazın yeri başka kabul ediyorum. Değişik bir enerji veriyor insana.Sokaklar kıpır kıpır, insanlar rengarenk.... 

Bizim ufaklıkların yazlık kıyafetlerini hemen hemen tamamladık. Geçen seneden kalanlar elden geçti, küçülenlerin yerine yenileri alındı. Farkettik ki kızımın şapkası onun için artık fazlasıyla küçük ve bebeksi kalmış.

Anneannesi güzel kızım güneşten rahatsız olmasın diye ona pembe bir şapka almış, ama bana biraz sade geldi şapka. Ben bunu biraz süsleyim derken bir de baktım ki ortaya kokoş bir şapka çıkmış.


şapkamızın ilk hali

Neyse ki kızım da benim kadar kokoş, çok beğendi şapkasını, keyifle kullanıyor.



şapkamızın son hali

Biraz kurdele, biraz tül, biraz boncuk işte size bambaşka bir şapka.

Keyifli bir yaz dileğiyle...


1 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

aman nasıl da yakışmıştır cimcime kızına...görmek istiyorum bir an önce O'nu şapkasıyla:)