6 Mayıs 2010 Perşembe

OKYANUS GÖZLÜME

Pusulamdır okyanus yeşili gözleri!
Tek bakışıyla el pençe divan eder önünde,
yine tek bir bakışı defeder gönlümdeki katmer katmer dertleri.
Bütün bir dünya üstüme de yürüse,
hep çıkmaz sokağa da düşse yollarım,
bilirim ki beni tutar gözleri.
İnceden titrese de güzel sesi,
narin bedeninden koca yüreğini çıkarıp sarıp sarmalar beni.
O kocaman yüreğine neleri sığdırmadıki ;
ne ahlar, ne vahlar, ne kahırları içine akıtıp ta,
yine de yaratılmış herşeyi karşılıksız sevmeye gücü yetti.
Heyecanımın yankısı, sevincimin coşkusu,
insan telaşlarımın kuytusu,
en siyah gecemin sabahıdır onun okyanus yeşili gözleri!
Dünyanın neresine gitsem gönlümde taşırım ben onu,
onsuz içime sinmez ne yediğim, ne gördüğüm, ne keyfettiğim.
Hayallerimin başrol oyuncusudur o.
Başımın tacı, yüreğimin ilacı, geleceğe umudum, geçmişe güvencim,
yaşam savaşımda komutanım, yanlışlarımın öğretmeni, doğrularımın değeridir.
Gücüm yetmediğinde gücüm, sesim çıkmadığında sesim,
aklım ermediğinde aklım, hayat pusulam,
canım, kanım, özüm
dert ortağım, arkadaşım, can yoldaşım
A N N E M  dir o.

Her anne evladı için çok özel,
ama benim annem hem özel hem güzel.
Üstelik sadece benim annem olarak değil,
insan, evlat, kadın, eş, annaanne, dost, sırdaş, arkadaş,...
aklınıza gelebilecek her türlü sıfatıyla hem özel, hem güzel.

Canım Annem Seni Çoooook Seviyorum!

Başta benim annem olmak üzere bütün annelerin anneler günü kutlu olsun.

3 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Çiğdem'cim anneciğin gerçekten çok güzel :)O'nun da, senin de anneler gününüzü kutlarım..nice nice yıllara..

Unknown dedi ki...

cigdemim,
seher teyze bu yazdiklarini okusa eminim gozyaslarini tutamaz..bizimde evlatlarimiz su yazdiklarinin yarisini bizim icin hissetse bana yeter..

hepinizin anneler gununu kutlarim..

nice gunlere hepbirlikte..

Sevil Şahin dedi ki...

sevgili çüğdem seninde anneler günün kutlu olsun..
kızının odasına ve lambaya bayıldım rabbim analı babalı büyütsün inş.
sevgiler