21 Eylül 2010 Salı

YEŞİL FIRFIRLAR


Uzun zamandır yeni bir şeyler yapıp paylaşamıyorum sizinle. En azından bir kaç hafta daha bir şeyler tasarlamam zor görünüyor. Bu zaman geçene kadar sizlerle elimde olanları paylaşacağım.

Ramazan ayının son günlerinde dikiş makinemden bir süre ayrı kalacağım için telaşlanıp, alelacele bir kaç şey dikmiştim. Bu yeşil tişört onlardan biri.

Sade, basit bir tişört, ancak omuzlarına yerleştirdiğim minik fırfırlar oldukça farklı bir hava kattı.

Tişörtümü daha önce bahsettiğim sarı pantolonumla, yeşil ayakkabılarım ve sarı çantamla kombinlemiştim. Ancak şu an yanımda sadece tişört olduğu için bütün kombini paylaşamıyorum maalesef.

Yazın son günlerini yaşadığımız şu günlerde yazdan kalma tişörtümü beğenirsiniz umarım.

Herkese sevgiler...

Kayseri'deki şekerlerim hepinizi çok özledim, öpüldünüz.

2 yorum:

Banuca dedi ki...

Bravo doğrusu, sade bir bluzu bu kadar şık bir hale getiren ellere, zevke bravo :)

befece dedi ki...

banuca güzel yorumlarına teşekkürler