5 Eylül 2010 Pazar

KADİR GECENİZ MÜBAREK OLSUN

Bu benim sizlerle paylaştığım 100. yazım. Kadir Gecesine denk gelmesi ayrıca güzel oldu.

Ramazan ayının koşuşturmacasından, kısa bir seyhatten ve net bağlantımla ilgili problemlerden dolayı bir süredir yeni bir şeyler yazamadım. Aslında pek çok şey birikti ancak sanırım bir süre daha bekleyecekler.

Malum birkaç gün sonra bayram. Bayramla birlikte benim ve ailem için de yeni bir dönem başlıyor. Geçen sene mesleki bir sınava girip kazanmıştım. Bu mesleği yapabilmem için üç aylık bir kursa katılmam gerekiyor. Bu sebeple üç ay Ankara'da olacağım.

Beni tanıyan herkes Ankara sevdamı bilir. Sizlerle de yazılarımda paylaşmıştım. Hayatımın en güzel dört yılını, üniversite yıllarımı yaşadığım şehir Ankara. Bunca yıl sonra bir süreliğine de olsa Ankara'da yaşamak çok heyecan verici. Ancak okulların açılıyor olması sebebiyle oğluşumu annannesi ve büyükbabasına emanet edeceğim. Elbette hafta sonları görüşeceğiz ama yine de aynı şehirde olamayacağımızı bilmek beni çok tedirgin ediyor.

Kalbimin yarısını oğluşumla bırakıp gideceğim Ankara'ya. Hep bir yanım eksik kalacak. Neyseki sayılı gün çabuk geçer.

Anlayacağınız bir süre Ankara'dan bildireceğim sizlere.

Bayramla birlikte bu şehirden ayrılan bir aile daha olacak, sevgili arkadaşım Özge ve ailesi İstanbul'a taşınıyorlar. Bizim gibi geçici bir süreliğine de değil tamamen taşınıyorlar. Böylece müthiş arkadaş grubumuzdan biri daha eksilmiş olacak. 

Özge'ciğim eksikliğini hissetmemem mümkün değil. Seni çoook özleyeceğim. 

Çat kapı ziyaretlerini, kahve keyiflerimizi, şen kahkahalarını, çılgınlıklarını, dünyayı umursamayan neşeni çok özleyeceğim. Kafam bozulduğunda arayıp bana kahve yapar mısın diyemeyeceğim artık sana.

Ama olsun, sen ailenle mutlu ol huzurlu ol da nerede olursan ol. Biliyorum ki gönlün bizimle olacak, bulduğun her fırsatta kaçacaksın yanımıza eminim.

Neyse ki o muhteşem yazlık evini aldın da her sene yazları burada geçirmeye devam edeceksin. 

Allah yolunu açık etsin. İnşallah Yüce Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın seni.

Seni çok seviyoruz.

Bunca aradan sonra ne çok özlemişim yazmayı. 

Herkesin Kadir Gecesi Mübarek Olsun.

Gönlünüz sevgiyle, gözleriniz gülücükle, günleriniz huzurla dolsun.

Dualarınız kabul bulsun.

Şimdiden İyi Bayramlar.

Hep birlikte huzurla, hayırla, sağlıkla, mutlulukla gelecek sene Ramazan'a  ulaşmak dileğiyle.

Herkese selamlar.....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Cigdemcim hayirdir, ne egitimi bu boyle? Eminim sen her iste oldugu gibi bu egitimde de cok basarili olursun..Ankara yi ben de cok severim, hele ne guzel olur ODTU nun sonbahari, agaclarin o guzel renkleri geldi simdi gozumun onune..Senin ve ailenin de simdiden bayraminiz kutlu olsun, Cok sevgiler, Fatma