24 Eylül 2010 Cuma

BUNLAR DA PEMBE FIRFIRLAR


Bunlar da pembe fırfırlarım. Uzun yarasa kollu V yaka bluzumun göğsüne fırfırlarla değişik boyutlarda çiçekler işledim.

Penya kumaştan ince uzun şeritler kesip, ortasından iri dikiş çekip, fırfır olacak şekilde büzdüm sadece.

Fırfırları irili ufaklı daireler halinde bluzumun yakasına diktim.



Farklı bir hava verdiler pembiş bluzuma. Sanırım bu sonbahar favori kıyafetim olacak. 

Biliyorsunuz sadece pembe olması bile benim için yeterli. Ama bir de fırfırlarıyla daha bir güzel oldu. Sizce?

2 yorum:

suhuba dedi ki...

ÇOk şık olmuş ama üzerinde görünce daha iyi anlaşılır sanırım. E bekliyoruz artık. by

ÖZGE ŞAT dedi ki...

ya bende sadece çizmekle ve tasarlamakla kalıyorum,baksanıza ne güzel yapmışsınız gerçeğe dönüştürmüşsünüz,somut somut giyebiliyorsunuz :) ben daha ohoooo çizimlerdeyim :)