11 Haziran 2010 Cuma

HUZURUN RENGİ MAVİ



Ne kadar pembe aşığı olsam da, bütün renkleri seviyorum. Daha doğrusu ben her şeyi renkli seviyorum. Evim, eşyalarım, her türlüsünden mutfak aksesuarlarım, giysilerim, ayakkabılarım, takılarım.... Her eşyam mümkünse renkli, parlak, ışıl ışıl olsun.

Mavi de kıyafetlerimde en çok tercih ettiğim renklerden biri. Mavi giydiğimde gözlerimin maviye döndüğünü söylerler.

Mavi bana hep huzuru çağrıştırır, denizi, yazı, uçsuz bucaksız gökyüzünü, özgürlüğü  çağrıştırır.

Kendime açık mavi bir gömlek diktim yaz için. Bu senenin trendi gömlek göğsünde armalar biliyorsunuz.

Hazır bir arma alıp gömleğimin göğsüne dikmektense ben ellerimle şıkır şıkır bir broş yapıp sade gömleğime ışıltı katmak istedim.

Mavinin o huzurlu, sade halinden biraz uzaklaşsa da, gömleğim broşuyla tam benlik oldu.

Sizce?

1 yorum:

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Evet çok hoş olmuş ellerine sağlık... İnsanın kendi el emeğini kullanması kadar güzel bir şey olabir mi?