15 Haziran 2010 Salı

EV KURABİYELER


Epey oluyor, yine Martha Stewart'ın sayfasında fincanlara takılmış minik evler görmüştüm. Üç boyutluydu o evler. Dört parça ev duvarları, iki parça da çatı için, toplam 6 parça kurabiyeden oluşturulmuştu. Fincanlarda çok şık görünüyorlardı ama o kadar uğraşmaya değmez diye düşünmüştüm.



Sonra aklıma bu evleri iki boyutlu da yapabileceğim geldi. Önce kartondan bir ev kalıbı çizdim. Klasik kurabiye kalıpları kadar kolay olmadı tabi kullanımı, epeyce uğraştırdı ama değişik bir sunum oldu.








                                                                                                         


Dondurmalar, meyveler, pudingler, rengarenk kokteyller, çeşit çeşit kahveler, milkshakeler hazırlayıp, daha güzel sunumlarla fotoğraflamak isterdim ama çocuklar kurabiyelere saldırmadan önce ancak bu kadarı elimden geldi.


Süslemeler için de çilek reçeli kullandım ama eritilmiş çikolatayla süsleyip, donmasını bekleyip servis yapmak daha da şık olacaktır. Bizim acelemizden çikolata eritmeye yada süslemelerin donmasını beklemeye fırsatımız olmadı.

Kurabiyeleri yaparken de çok eğlendik. Kızım, oğlum, Serpil Teyzemiz, ben hep beraber yaptık kurabiyeleri. Ben evleri çocuklar da minik hayvancıkları yaptılar.


















Ben fotoğrafları çekerken başımda bekleyip, sonra da afiyetle yediler.

1 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

ah su oturmamız niye bitiyor ahhh, bir tur daha dönsek mi yoksa seneye kadar nasıl bekleriz, bize kesin yapardın sen bunlardan, yapardın değil mi yapardın??