7 Mart 2010 Pazar

MERHABA

Merhaba....


Taptaze, pırıl pırıl, kıpır kıpır, içten bir merhaba.


Önce bir anne, sonra bir kadın olarak kendi adıma biriktirdiklerimi herkesle paylaşmak ihtiyacımdan doğdu bu blog fikri.



Benim kendi adıma biriktirdiklerim, sizleri ne kadar ilgilendirir, bu paylaşım bizleri ne kadar mutlu eder göreceğiz.



Biraz ondan biraz bundan, aklıma ne geldiyse, Allah ne verdiyse o kadarını paylaşacağım elimden geldiğince...



Uzun zamandır yapmakta olduğum tek işim yaşamak !


Yaşamak dediğim nefes almaktan ibaret değil, şairin dediği gibi

'yaşadın mı büyük yaşayacaksın

dağa, taşa, toprağa karışırcasına '

büyük ve dünyama karışırcasına yaşamak benim uğraştığım.



Yaşamıma aldığım herşeye bir güzellik eklemek, yaşamına girdiğim herkese benden birşeyler katmak mutlu ediyor beni.



Can arkadaşım, Özgül'üm, beni 'görsel beğenisi fazla gelişmiş' olarak tanımlar. Bu bir beğeni cümlesi değildir, hafiften iğnelemesidir beni.



Evet kabul ediyorum dış görüntü benim için önemli, içtiğim içecekten çok nasıl bir bardaktan içtiğim, yaptığım yemeğin lezzetinden çok nasıl sunduğum benim için çok çok önemli.



Sizlerle paylaşacaklarım da bu 'fazla gelişmiş görsel beğeni'min eserleri.



Sizlerin de hayatına ufak bir güzellik katabilmem için, katılın bana, haydi....













Hiç yorum yok: