1 Kasım 2010 Pazartesi

MARİNE KOMBİNİM


Uzun bir aranın ardından geçen hafta kumaşçıma gidip yeni cicilerim için kumaş alışverişi yaptığımdan bahsetmiştim. Modelleri belirleyip kumaşları da biçtim, hatta teğelleyip hazırladım ancak dikiş makinem annemlerin bağ evinde kaldığı için bir türlü dikemedim.

Nihayet geçen hafta sonu dikiş makineme kavuştum ve bir telaşla dikiş dikmeye başladım.

Yukarıda gördüğünüz ceket ve pantolon ilk iki parça. 

Her zaman olduğu gibi önce ayakkabıları çok beğenip aldım. Ancak sonra farkettim ki benim pek çok kırmızı kıyafetim olmasına rağmen pek fazla beyaz ve lacivert kıyafetim yokmuş. 

Anlayacağınız bu lacivert ceket bu ayakkabıların hatırına tasarlandı.

Geçen seneden beri süre gelen ve bu yıl hatta gelecek yıl da devam edeceği öngörülen askeri trende uygun bir şeyler dikmek istiyordum zaten.


Ceketin üzerindeki ilikleri grogren kurdele ile yaptım. Gümüş gri metal düğmeleri almaya henüz fırsatım olmadığından düğmesiz halini görüyorsunuz.

Siz de dikmeseniz bile hazır alacağınız bir hırkanın üzerine kurdele veya kordonla askeri detaylar yapıp, bambaşka bir kıyafet elde edebilirsiniz.

Hırkaların başkalaştırmak üzere aklımda bir kaç tasarım daha var. Umarım yakın zaman da onları sizinle paylaşbilirim.

Şimdilik bu kadar.

Sevgiyle kalın !

3 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

harika olmuş eline sağlık, diğerleri gibi bu da hazır alınmış gibi duruyor...ben de boyle askeri tarzda kordonlu bir yelek diktirmiştim gecen sene..o zamandan beri dolap bekliyor bir ara gosteriyim sana nasıl değerlendirebilirim diye..

Ayşe Öz dedi ki...

Merhabalar,blogunuzu çocuklaçocuk sayesinde tanıdım ve açtığınız günden beri takip ediyorum.Öncelikle diktiğiniz kıyafetler gerçekten çok güzel.Bayağı beceriklisiniz.Bu anlamda blog açmak için geç bile kalmışsınız diyebilirim.Anladığım kadarıyla Kayserilisiniz.Ben de Kayserileyim.Ama bazan kafam karışıyor.İstanbul'da oturduğunuzu zannediyordum.Biraz anlatırmısınız,Kayserilisiniz ama nerde oturuyorsunuz.Ankara'ya kurs için gittiğinizi anladım.Şimdi nerdesiniz.Bir de mail adresiniz varsa alabilirmiyim.

Modavesaire dedi ki...

canm , o diktiklerini, modellerini de ekleyerek bloguna koysan, b bol bol fotolar eklesen de feyz alsak senden :)))harika görünüyorlar ama benm için yetersiz.. sakın yanlış anlama bolca detay olsa feyz alırım diye dedim :) sevgiler