17 Aralık 2010 Cuma

BİR KAÇ UFAK DOKUNUŞ...

Daha ilk yazımda sizinle paylaşmıştım, benim için dış görüntü önemlidir, hem de çok önemli. Kendim için özen gösterdiğim kadar çocuklarım, özellikle de eşim için de özen gösteririm.

Eşim giyim konusunda oldukça zevklidir ve pek çok erkeğin aksine alışveriş yapmayı çok sever. Evlendiğimiz günden itibaren birlikte alışveriş yapmak en büyük zevkimiz haline geldi. 

Her sabah çorabından kemerine kadar kıyafetini hazırlar, ütülü olduğu halde mutlaka gömleğini bir kez daha ütülerim. Canım sevgilim de hiç itirazsız giyer hazırladıklarımı. 

Ancak zamanla benim tembel sevgilim öyle bir alıştı ki bu hazır kıyafetlere, markete bile giderken bensiz giyinemez oldu. Arada sırada onu zorlamak için bugün çok yorgunum, kendin giyin demeye başladım. Çok zevkli olarak bildiğim kocacığım ortaya öyle korkunç kombinasyonlar çıkardı ki. Zamanla zevkini mi kaybetti yoksa blöfümü mü gördü bilemiyorum. Böylece ben de sorumluluğumu kabul edip devam ettirmeye karar verdim.

Zaten benim için iş değil, keyif onu giydirmek. 

Renk renk, desen desen  kravatlar, farklı kombinasyonlar, kol düğmeleri, ... 

Zaman zaman çok iddialı seçimler yaptığımda daha da eğlencelidir bu iş benim için. Canım benim emin misin diye sorar, ama yine de kabul eder giymeyi. Her konuda olduğu gibi bu konuda da özgüvenine hayranımdır canım sevgilimin.

En son Kurban bayramı tatilimizde pembe mayosu ve tişörtüyle kumsalda arzı endam edince, uzun süre arkadaşlarının dilinden düşmedi. Ama hiç rahatsız olmadı canım  benim, minik kelebeğim benim için seçip, almış diyerek giymekten vazgeçmedi.

Konuya ufak bir giriş yapayım derken, söz eşimden açılınca her zamanki gibi lafı biraz uzattım. Kusura bakmayın.

Asıl amacım sizinle eşimin yenilediğim blazerını paylaşmaktı.


Bir süre önce kışlıkları çıkarırken buldum bu ceketi. Yıllar önce parlak kırmızı astarına vurularak almıştım. Sanırım en azından iki yıldır dolapta unutulmuştu.

Elime alınca iyi bir temizliğin ardında bir kaç dokunuşla yenilemeye karar verdim. Son zamanlarda özellikle erkek giyiminde moda olan armalardan aldım. Ceketin göğsüne diktim.


Önceden metal detaylı olan düğmeleri tamamen metal olan gümüş rengi düğmelerle değiştirdim. 

Ortaya bambaşka bir ceket çıktı.

Böylece yenilenmiş ve trende uymuş oldu.

Sizlere de fikir verebilir düşüncesiyle paylaşmak istedim. 

1 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Mutluluğunuz daim olsun arkadaşım, etrafımızda böyle mutlu çiftler görmek çok güzel..Yenilenmiş ceketini de iyi gunlerde giysin...sevgiler