9 Aralık 2010 Perşembe

YILBAŞI MASAMIZ


Bir yılı daha bitirmek üzere geri sayıyoruz. Sizi bilmem ama ben 2000 li yılların ilk 10 yıllık bölümünü geride bıraktığımıza inanamıyorum. Zaman ne çabuk geçiyor.

Hepiniz için ve kendim için daha nice yılları sağlık, mutluluk ve huzurla sevdiklerimizle karşılamayı diliyorum.

Yılbaşında evimizi süslemek, ağaç süslemek, özel hediyeler için özel paketler hazırlamak, şık yılbaşı sofraları tasarlamak bizim için eğlenceli bir alışkanlıktır.

Pek çok insan bizim dinimizde böyle bir kutlama yok diyerek karşı olsa da benim için eski yılın bitişi, yeni bir yılın gelişi kutlama yapmak için yeterli bir sebep.

Daha önce bahsetmiştim, yeni bir meslek edinmek, tekrar iş hayatına dönmek amacıyla uzun bir süredir uğraş veriyorum.Kurs, staj, ders çalışmak bu arada da eş ve annelik görevlerimi de devam ettirmek beni fazlasıyla zorluyor.

Yeni yıldan her zaman ki beklentilerimin yanında, bu sene mesleğimi yapmaya başlayabilmek en büyük beklentim. İnşallah Yüce Rabbim emeklerimin karşılığını bana bahşedecek diye umut ediyorum.

Bunca koşturmacanın arasında bu sene yılbaşı için sanırım özel bir hazırlığım olamayacak. Bu sebeple geçen sene yılbaşı için hazırladığım masayı sizlerle paylaşmak istedim.


Geçen sene bu zamanlar can arkadaşlarım için hazırlamıştım bu masayı. Birlikte çok güzel bir gün geçirmiştik.

Daha önce 'Hepimizin Doğumgünü' isimli yazımda size arkadaşlarımdan bahsetmiştim.

Birlikte olmaktan çok keyif aldığımız bir arkadaş grubumuz var bizim. Bu seneye kadar her türlü işimizden fırsat bulup haftanın bir gününü birlikte geçirmeyi adet edinmiştik. Ancak bu sene herbirimizin öyle yoğun koşuşturmacaları var ki ayda bir kez bir yemek için toplanmaya ancak zaman buluyoruz.

Nazar değdi bize !!!

Bu yılbaşı masası vesilesiyle can arkadaşlarımın hepsini tek tek öpüyorum.

Kızlar sizi çok özlüyorum ve çok seviyorum.


Tamamen kırmızı ve altın sarısı renkleriyle süslediğim masamıza bütün arkadaşlarım için hazırladığım isim kartlarını da eklemeyi ihmal etmemiştim.


Şimdiden herkese mutlu yıllar diliyorum. Umarım yeni yıl herkese beklediği mutluluğu getirir. Gelecek yılın bir öncekinden daha güzel olması dileğiyle...



2 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

hey gidi gunler hey, ne guzel yazmışsın, ne guzel bir gundu..ikramlar neydi diye dusundum su tavuklu pilavlı milföy müydü acaba ?
zaman ne cabuk geçiyor, dediğin gibi 2yk meselesi vardıne cok onemsemiştik hepimiz..milenyum oldu da 10 seneyi devirdik..ah ah yaşlanıyor muyuz ne?

yeni yılda herşey gonlunce olur umarım..daha cok gorusebilmek dilegiyle...ha bir de komsu olmayı dile unutma e mi?

asosh dedi ki...

çok şıkkkk canım eline sağlık ...İnşallah bu yıl istediğin herşey gerçekleşir canım