6 Temmuz 2010 Salı

BİR ZAMANLAR TUNİKTİ.....


Hamileyken almıştım bu tuniği ZARA'dan. Aslında hamile koleksiyonundan değil normal koleksiyondan bir parçaydı ama göğüs altından büzgülü olduğu için hamileyken giymek için ideal bir kıyafetti.

Doğumdan sonra kullanamadım tuniğimi. Çünkü tayt üzerine giyince hala hamile gibi görünüyordum. Malum doğum kilolarımdan hala kurtulamadım.

Kumaş alırken kırmızı ekoseli kumaşı görünce, aklıma tuniğimi bu ekoseli kumaşı kullanarak elbiseye çevirmek geldi.

Ne yazık ki tuniğin ilk halinin fotoğrafını çekmemişim.

Bence yeni hali daha şık ve kullanışlı oldu.

Sıkıldığınız elbiseleri, tunikleri, tişörtleri ve hatta hırkaları benim ekoseli kumaşım gibi renkli kumaşlarla süsleyip, yepyeni bir kıyafet elde edebilirsiniz.

2 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

dikişte bu kadar becerikli olsaydık ahh evde neler var değerlendirilmek üzere beklenen..

Adsız dedi ki...

Haarika fikir arkadaşım.çok hoş olmuş.Güle güle giy.:)