30 Temmuz 2010 Cuma

TERS YÖNDE OLAN BEN MİYİM?

Hiç yanlış yöne gidiyormuş hissine kapıldığınız oluyor mu? Herkesin, her şeyin üstünüze üstünüze geldiği , herkes yanlış yönde olamaz ya, ben ters yöndeyim galiba dediğiniz oluyor mu?

Ben o kadar sık yaşıyorum ki bu hissi. Durup defalarca kontrol ediyorum, evet doğru yöndeyim diyorum ama bütün dünya üstüme yürümeye devam ediyor.

Yanlış bildiklerim, başkalarının doğrusu...

Doğrularım başkaları için anlamsız...

Akıntıya karşı kürek çekmekten yorulup, kendinizi suyun akışına bırakmak istediğiniz oluyor mu?

Vazgeçip bütün çabalarınızdan, hayatın içinde kaybolmak....

Koparıp duyarlı damarınızı duyarsızlığın tembel kollarına yaslanmak,

zihninizde biriktirdiklerinizi silip, cahilliğin huzuruna ulaşmak.....

Bugün çok yorgunum galiba hem de çok...

Huysuzluğum, karamsarlığım hepsi yorgunluktan.

Güzel bir uyku herşeyi halleder.

İyi Geceler

Tatlı Rüyalar

Hiç yorum yok: